Sociální sítě

neděle 30. listopadu 2014

Každý z nás může být léčitel. Chcete vědět, jak na to?

Harmonizační léčení je jedním z mnoha typů energetického léčení. Léčitel pracuje s čakrami nebo-li energetickými centry klienta tak, že usměrňuje  a koncentruje univerzální energii, která k němu proudí. Tuto energii mohou cítit všichni, stačí jen se  soustředit a uvolnit. Ano, i Vy můžete být léčitelem.
Já se k harmonizačnímu léčení dostal díky pilotnímu projektu Adenais s názvem Metamorfóza, kde jsem na našich společných setkáních začal cítit proudění energie. Velice mne to zaujalo a já se začal zajímat o to, jak to využít. V Adenais jsem prošel kurzem léčení a od té doby úzce spolupracujeme a já se dál vzdělávám.
Harmonizační léčení je prospěšné nejen léčenému, ale i léčiteli. Mně se třeba díky harmonizačnímu léčení daří lépe se soustředit a uvolnit svoji mysl. Před každým léčením je třeba zpomalit tok myšlenek a uvolnit se. Díky častému opakování je to pro mě snazší a snazší a daří se mi lépe zvládat stresové situace. Navíc při každém léčení léčím i sám sebe.
Co je vlastně harmonizační léčení? Je to energetické vylaďování čaker. Slovo čakra pochází ze sánskrtu a znamená kolo nebo disk. Jsou to centra v těle člověka, která mají schopnost přijímat energii, určitým způsobem ji přetvářet a opět vyzařovat. Čakry nestojí samostatně, nejsou navzájem odděleny, naopak jsou propojeny sítí kanálů, takže kvalita fungování jedné z nich se projevuje ve fungování jiné. Při léčení používáme 7 hlavních čaker, které jsou umístěny nad sebou ve středu trupu podél páteře. Existuje ještě 40 vedlejších čaker a přes 80tisíc malých energetických center, které jsou však menšího významu a při harmonizačním léčení se s nimi nepracuje. Při samotném harmonizačním léčení se pracuje s energií jednotlivých čaker, doplňuje se, vylaďuje, rozpohybovává, srovnává v párech atd. V pokročilejším stadiu se tato energie směruje do orgánů a jím příslušných žláz, přičemž jsou zapojena všechna těla, která máme. Léčení se tedy odehrává ve více vrstvách. Velmi důležité je to, že léčitel nepracuje s vlastní energií, ale slouží pouze jako kanál pro energii univerzální, na kterou se napojuje.
A právě proto může léčit úplně každý. Jen je třeba znát pravidla. Je třeba vědět, kde se nacházejí jednotlivé čakry, jakou mají barvu a k čemu se vztahují, která čakra je v páru se kterou, kterou čakrou začít atd.
Vyzkoušejte si na sobě, zda-li cítíte proudění energie. Uvolněte dlaně a prsty, dejte je do anatomické polohy. Je to  jako kdybyste chtěli udržet v dlani vodu, jen prsty se nedotýkají, jsou mírně od sebe. Dejte dlaně proti sobě, do vzdálenosti asi 10cm. Uvolněte se, zavřete oči. A teď zkuste dlaněmi mírně zatlačit proti sobě, jako byste mezi nimi měli pružinu. Cítíte ten odpor? To je právě ta energie.


                                                 

Žádné komentáře:

Okomentovat